pondělí 1. prosince 2014

Meet up v Brně s holkama z A Cup Of Style ♥

Už od rána jsem byla natěšená na toto setkání, ale trochu se bála jestli se v Brně neztratím. Vyrazila jsem i s mojí velmi dobrou kamarádkou už ráno. Do Brna jsme přijeli v 10 hodin. Celé dopoledne jsme chodili po obchodech a lovili ty nejlepší vánoční svetry :D. Poté, když už byl čas oběda jsme se přesunuli do Ikei, kde jsme se naobědvali a nakoupili voňavé svíčky.. :)

Asi ve 2 hodiny jsme přijeli znovu do Vaňkovky..ale co pak ? Adresu Meet-upu jsme měli sice zjištěnou, ale nevěděli jsme, jak se máme na určené místo dostat. Tak jsem se zeptala jedné slečny, jestli by nám neporadila. Slečna byla naprosto ochotná a řekla nám instrukce... Po 15 minutách a chvilkové dezorientaci v Brně jsme konečně našli výdejnu Zootu!


Holky z A Cup Of Style měly připravené hrnečky a barvy, abychom si každá mohla vyzdobit hrneček a odnést si ho na památku domů. Skvělý nápad ne??

Můj hrneček

Každého nově příchozího hned mile a velmi srdečně přivítaly. Čekalo na nás taky skvělé občerstvení..

PS: Brownies chutnalo božsky!

Nakonec se s námi holky vyfotili a my jsme jim předali malinký dáreček :)



Doufám, že v Brně nebyly naposled. Byla to naprosto úžasná akce! 

Mám spoustu nezapomenutelných vzpomínek!

Tady je video, které holky zveřejnily na svém blogu :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*