středa 15. října 2014

Essence Trendové vánoční a podzimní limitované edice

První Vám představím krásnou vánoční limitku, která by k nám měla přijít v listopadu.

Come to town limitka obsahuje : 
paletky očních stínů
tužky na oči, dostupné ve 3 odstínech
rtěnky 
krémové tvářenky
třpytivý tělový pudr
sety laků na nehty 
třpytivý top coat 
vánoční přání


 Limitka vánočních krémů

 Ochranné krémy na ruce 24h – Cake pops limitovaná edice je letos věnovaná sladkým cukrářským výtvorům. 

 Limitka krémů na ruce s krásným designem nabízí tři úžasné kombinace vůní- vanilka & skořice, třešeň & kokos nebo cookies & mandle.


Good Girl Bad Girl

 Kolekce by měla být dostupná také v listopadu. 





Tak jak se Vám líbí? Máte v plánu si něco koupit? Myslíte si, že se letošní limitky Essence
povedly?

10 komentářů:

  1. Půjdu omrknout :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj jsou ty krémy už na prodejnách ? Dívala jsem se po nich cca týden z5 a nenašla.
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Už by mohly loni jsem si koupila všecky 3 :D Neodolala jsem

      Vymazat
    3. Zatím jsem je v prodejnách taky ještě nenašla:( Ale prodavačky mě ujišťovaly, že se do našich drogerií brzy dostanou.

      Vymazat
  3. Ty krémy vypadají vážně dobře:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta vánoční limitka vypadá skvěle, vyberu z ní nějaké věci pro kámošky pod stromeček. Taky se mi líbí laky z té kolekce Good Girl, bad girl. Nějaké si koupím.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá dost zajímavě, že ? :) Doufám, že se to kamarádkám bude líbit

      Vymazat

Za každý komentář děkuji ! :*