neděle 16. listopadu 2014

Kvalitní rtěnky za pár korun ! ♥

Miss Sporty Perfect Colour Lipsticks

U těchto rtěnek oceňuji širokou škálu odstínů, vůni a konzistenci. Rtěnka se dobře nanáší, i výdrž má relativně dobrou v poměru cena/výdrž. Myslím, že by mi vydržela i celý večer, ale stejně pro jistotu ji nosím s sebou a opravuji ji během večera.

Já sama jsem nemohla odolat a koupila jsem si rovnou 4 odstíny! :D

Rtěnka má krémovější konzistenci, je velmi příjemná na rtech, ale mám pocit, že přece jen trošku vysušuje, takže pod ní ještě používám balzám.


 


Nádherně voní a chutná. Velice mi vyhovují odstíny a konzistence rtěnky. Velmi dobře se nanáší, není ani mastná ani moc měkká. Doporučuji k vyzkoušení!!

9 komentářů:

  1. Párkrát jsem se na ně v drogerce dívala, ale nevěděla jsem jestli do toho jít, protože pár výrobků od miss sporty se mi neosvědčilo, ale možná přece jen nějakou zkusím. Mám ještě otázku nestírá se rtěnka např. při napití? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trochu se stírá..jako každá rtěnka :) Ale jinak supr, za tu cenu :)

      Vymazat
  2. Mam tu ruzovou a jsem s ni spokojena.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Miss Sporty není moje oblíbená značka, ale tyhle rtěnky vypadají vážně skvěle. Zítra na ně v Rossmannu kouknu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám Miss Sporty taky vůbec ráda, nemám od nich žádnou věc, ale tyto rtěnky jsou fakt super :)

      Vymazat
  4. Ta nude farba je velmi pekna. :)
    http://myownblog14.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo je moc hezká, ale méně pigmentovanější, než ostatní rtěnky :)

      Vymazat
  5. Ja Miss Sporty vždy obchádzam ,pretože mi ich výrobky prídu nekvalitné, ale aj kamarátka je spokojná s týmto rúžom ,tak možno jeden odtieň vyskúšam :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji ! :*