neděle 7. prosince 2014

HM Blusher

Můj nedávný úlovek z HM nákupů, který mě opravdu potěšil.. Že HM prodává kosmetiku je už známé, ale nikdy mě z jejich kolekce nic nezaujalo. Až doposud!
Koupila jsem si krásnou tvářenku v odstínu 19 Sugar coral. Tvářenka je perfektně pigmentovaná, což jsem vůbec nečekala. Myslela jsem si, že to bude takový lepší průměr, ale světe div se, ona mi drží na tvářích celý den.




Pro mě je to nejideálnější odstín, který mi sedí jak v létě, ale i v zimě! Od té doby co ji mám, nepoužívám žádnou jinou! Je prostě skvělá a já nevím co budu dělat, až ji dopotřebuji.Tvářenka stojí 129Kč a já ji mohu doporučit všem, co milují teplé syté odstíny.
 Zaujala vás tvářenka tak jako mně?


1 komentář:

  1. Ja používam lícenku Catrice a som s ňou veľmi spokojná, vyhovuje mi odtieň ako aj výdrž.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji ! :*