sobota 1. listopadu 2014

Limited edition: Balea balzám na rty Sweet Lady


Vždycky jsem si kupovala balzámy na rty Labello, ale poslední dobou jsem moc spokojená s balzámy Balea. Tenhle krásně voní, dělá docela na rtech i lesk a hlavně dobře hydratuje popraskané rty na dlouhou dobu. Cena je jako u všech Balea výrobků více než super.

Je to klasický lůj v tyčince. Balení je pevné, takže nemusíte mít strach, že se Vám v kabelce otevře.
A ta vůně, opravdu voní jako jablko a skořice. I kdyby byl k ničemu, vůbec by mi to nevadilo, protože vůně je dokonalá, a trochu mě mrzí, že se jedná pouze o limitku. Naprosto jsem se zamilovala.

Je docela měkký, po rtech příjemně klouže bez toho, aby jste musely na něj tlačit. Po použití zanechává lehký film. Sice na rtech nevydrží nijak extra dlouho, přibližně hodinku, ale velmi dobře hydratuje.






Tento balzám je opravdu naprosto úžasný, navíc mi vůně jablka a skořice připomíná blížící se Vánoce.
Rty skutečně zvláční na delší dobu, navíc krásně voní. Koupím zase.

1 komentář:

Za každý komentář děkuji ! :*