neděle 7. prosince 2014

Rimmel Provocalips

Tento výrobek bych nenazvala lakem, ale spíše tekutou rtěnkou. Již na první pohled zaujme obalem a kromě toho má dobrou výdrž a velmi výraznou barvu, která dobře kryje. Má moc příjemnou konzistenci, takovou správně hutnou, když mám lesk na rtech, vůbec o něm nevím.

Oceňuji aplikátor, který je houbičkový a práce s ním je snadná.



Textura laku je příjemná a krémová, lepení se bát nemusíte. Jelikož jsem zkoušela tuto výraznou barvu, tak i výdrž byla velmi slušná a barva se do rtů vpila a obarvila je na dlouhou dobu!
Na rovinu musím říct, že výdrž je božská...tohle se Rimmelu opravdu povedlo... barva na rtech mi vydržela celý den (i když jsem jedla), nemusela jsem rty vůbec upravovat. A to není vše! Až jsem se šla sprchovat, tak jsem měla problém rty vůbec odlíčit!

Pro mě je tento produkt naprosto úžasný a rozhodně si do drogerie skočím ještě pro další  odstíny!

2 komentáře:

  1. Vydrž opravdu jako píšeš, jsem nadsena! Zajdu si zitra rozhodne i pro další odstíny! Hlavně to po zaschnutí nebarvi, nevysusuje, jako bych na rtech nic nemela! Úžasné, za tento produkt palec hore! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rimmel sa v poslednom čase podľa mňa výrazne zlepšil, tento produkt som neskúšala, ale riasenky Scandaleyes či laky na nechty si kupujem takmer výlučne len od Rimmelu, pretože sú fakt kvalitné a som s nimi spokojná. Z rúžov používam momentálne H and M v malinovom odtieni.
    Janka Bianka

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji ! :*