sobota 4. října 2014

How to make your face WOW Essence

Paletka obsahuje rozjasňovač, bronzer a 2 tvářenky /jedna matná, druhá třpytivá/, které se ale dají barevně regulovat. Tuto paletku jsem si koupila v Rakousku asu za 7 euro, v drogerii Muller.

Tento makeup box je podle mě perfektní! Essence se opravdu vytáhla.
Essence vytvořila další 4 další paletky, které taky nesou název How to make...




Pigmentace není nějak vysoce výrazná, ale líbí se mi, že můžete produkty míchat a navrstvit, pořádně se s paletkou vyřádit.


 Obal je vyroben z pevného papíru, a co se mi nejvíce líbí je roztomilé zrcádko uvnitř makeup boxu.


 Pokud někde paletky zahlédnete, tak jděte určitě do nich a vyzkoušejte je!






2 komentáře:

  1. Vypadá hezky. Škoda, že u nás nejsou paletky dostupné.

    Radu Essence giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to je nádherný obal, i obsah by mi určitě vystačil. Tak snad je dají i do ČR. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji ! :*