čtvrtek 23. července 2015

Travelling

 Paris diary part 1


Ano ano, i já jsem se rozhodla si sestavit summer bucket list.. Ze začátku jsem byla skeptická, ale pak mi to celkově přišlo jako skvělý nápad.
Hrozně mě baví si odškrtávat moje přání...

Před odjezdem do Paříže jsem si ještě stihla koupit a přečíst knížku How to be a Parisian.
Kniha je dokonalý průvodce světem francouzské elegance, typického šarmu.
Kniha poslouží jako inspirace nejen těm, kdo se do Paříže chystají, ale i těm, které hodlají zapracovat na svém pařížském šarmu doma.

Pak už následovalo balení. Někdo se nerad balí na cesty, ale já musím říct, že si v této aktivitě celkem oblibuji. Ráda si všeechno sepíšu do seznamu, a jak hážu věci dokufru, postupně si všechno odškrkávám. Do mé kosmetické taštičky jsem si zabalila mé Essentials.
  1. Paletku Naked 1
  2. Tvářenku Chanel
  3. Lip balm
  4. Suchý šampon Batiste
  5. Krém na ruce DolceandGabbana
  6. Bronzer Catrice
  7. Oční stíny Kiko
  8. Řasenku Maybelline Sensational
  9. Řasenku Maybelline Great Lash
Hned první den jsme navšívili v současnosti nejznámější pařížskou dominantu Eiffelovu věž.
Musím říct, že mě stavba uchvátila, na fotkách vypadá vždycky tak malinká, ale ve skutečnosti..

Všechny fotky najdete na mém instagramu: https://instagram.com/annavaverkova/











Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*