pondělí 29. prosince 2014

Urban Decay Naked Palette 1

Ano, konečně jsem si i já koupila LEGENDÁRNÍ NAKED PALETKU !♥

Po celosvětové naked mánii, kdy na mě tahle paletka koukala ze všech blogů s opěvujícími recenzemi, jsem se prostě rozhodla, že tento legendární zázrak vyzkouším. A jsem taky Nakedmaniačka. Stíny přesně splňují to, co očekávám = vysokou výdrž bez slévání, snadné nanášení a roztírání. U málokteré paletky se stane, že využívám všechny odstíny.
V líčení se hodí jak na večer tak na den, výrazné i nenápadné.

Nejlepší stíny na denní líčení, které snad existují! Balení obsahuje krásné stíny, jak matné tak se shimmerem, všechny mají příjemnou konzistenci se kterou se lehce pracuje. Neuvěřitelná pigmentace i výdrž přidávají na kvalitě. Stínů je v paletce celkem 12 a každý má 1,3g. Myslím si, že se za tu cenu vyplatí, protože stínů je dost, navíc paletka obsahuje kvalitní šteteček na stíny a ještě bázi pod oční stíny.

Musím zpětně říct, že Urban Decay je umí prostě nejlépe, barvy, konzistence, výdrž a poměr ceny a kvality je úžasný.

Už jen balení je nádherné, vypadá jako tabulka čokolády. Stíny jsou dobře pigmentované, barvy krásné, neutrální, akorát na denní nošení. 

Paletka je sice dražší, ale když si to člověk rozpočítá, zas to není taková pálka. Jediným minusem je pro mě štětec, který je na mě moc těžký a štětiny mi přijdou špatné a velmi tvrdé.




  Zamilovala jsem se a určitě všem doporučuji, je to sice investice, ale vyplatí se!
Stíny vůbec neopadávají a mají skvělou máslovou konzistenci. Nemám jí vůbec co vytknout.

1 komentář:

  1. Vypadá moc pěkně, ale už se vidím jak si vyberu jeden, dva oblíbené odstíny a ty vypatlám, zatímco ostatní zůstanou zapomenuty :D

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji ! :*