středa 5. listopadu 2014

Ziaja Kozí mléko noční krém

Tento krém mě neskutečně překvapil! Koupila jsem si ho díky akční ceně, přijatelnému složení (obsahuje pár ingrediencí shchválených Eco certem a žádnou ropu a parabeny) a samozřejmě tomu, co sliboval.

Tento krém je určen pro suchou pokožku náchylnou k vráskám. Co mě však zarazilo, je to jakou konzistenci krém má. Nikdy jsem neměla takový hutný krém, takže se mi zprvu hůře roztíral.Pleť je po něm chvilku mastná, ale krásně se vstřebá do pokožky. Ráno je pokožka hydratovaná a vypnutá.


Tento noční krém je můj favorit ze všech nočních krémů ever. Je hutný, ale dobře se roztírá, má moc hezkou nevtíravou vůni, nevím, jak voní kozí mléko, ale myslím, že ta vůně je spíše čistá a velmi jemná. Vůbec neucápává póry. 

Za mě palec nahoru, za kvalitu a dobrou cenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*