neděle 23. listopadu 2014

Max Factor 2000 Calorie Mascara

Moje nejoblíbenější řasenka, stále se k ní vracím. Vydrží mi celý den. Kartáček má husté štětinky a dobře řasy rozčeše. Barva není ani řídká ani hustá, tak akorát a poměrně rychle schne.




Řasy krásně zhustí a lehce prodlouží. Černá je skutečně černá. Velice dobře se s ní pracuje a výsledek vydrží až do večera. Ještě se mi nestalo, aby se mi odrolila. Jako hlavní nevýhodu vidím u prodejců - ještě jsem ji nikde nepotkala zatavenou, takže se může stát, že koupíte vyschlý kus.

To je bohužel v ČR častý problém u většiny řasenek...

Dlouho jsem hledala takovou řasenku, která by mi opravdu vyhovovala a našla jsem, udělá mi opravdu krásné řasy. Pro mě je to jednička! Ani při více vrstvách mi nějak výrazně nežmolkuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*