pátek 5. září 2014

Toni&Guy Sea Salt Texturizing Spray

Toni&Guy Sea Salt Spray na vlasy RECENZE

Sprej se jednoduše nastříká do suchých nebo do vlhkých vlasů, promačkáte prsty a je hotovo. 
Používáním tohoto spreje dosáhnete "plážového" vzhledu vlasů, jako kdybyste právě vystoupili z mořské vody. 



 Já osobně ho nejraději používám na vlasy suché. Přijde mi, že při nastříkání na mokré vlasy z nich vysaje veškerou vlhkost. Když jsem ho nastříkala na vlhké vlasy, tak mi přišlo, že byly celkem vysušené. Sprej opravdu vlasy trochu vysušuje, což je velkým mínusem.

Bohužel mě opravdu zklamal. Má spíš jen funkci fixačního laku. Očekávala jsem větší efekt.
Sprej seženete v DM prodejnách s Toni&Guy nabídkou, v Douglasu a nyní i v Rossmanovi  za 250Kč.

Určitě ho dopoužívám, ale pro další balení bych si za tu cenu nešla.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*