pondělí 8. září 2014

NEW IN: Lipcolor butter

Lipcolor butter od Astoru 


Určitě jednou z mála novinek letošního roku je rtěnkobalzám Soft Senstation Lipcolor Butter od Astoru. Astor je nabízí ve 13 různých odstínech a ve slevách se dají sehnat i za 125Kč. 
Co se mi moc líbí, je balení...ty zlaté detaily písma zbožňuji. Možná proto, že to vypadá tak trochu luxusně.
Aplikátor je praktický a umožňuje tak snadnou aplikaci. Po nanesení rty získají krásný barevný nádech. Barví víc než třeba Color Whisper, je spíše rtěnkový než balzámový a hydratuje krásně!  Příjemná je i parfemace. Lehká, ale nevtíravá jakoby vanilková vůně. Co je pro mě největším překvapením je výdrž. Opravdu! Vydrží neskutečně dlouho a i po několika hodinách je máslo na rtech znatelné a stačí tak pouhým přejetím po rtech barvu oživit. Rty nevysušuje, spíš naopak je hydratuje. 

Na výběr je docela velké množství odstínů, takže si myslím, že si vybere určitě každý.
Já jsem si vybrala hned 2 lip buttery, se kterými jsem opravdu spokojená a koupi Vám můžu doporučit!


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*