neděle 21. září 2014

NEW IN: Baby lips Maybelline

 Baby Lips

Kdo by neznal proslulé balzámy na rty Baby Lips od Maybelline. Celý svět o nich mluví, ale u nás bohužel nejsou téměř k sehnání, až do teď...mají se dostat i k nám do drogerií! Baby Lips jsem si koupila na základě pozitivních a nadšených recenzí a můžu říct, že to rozhodně nebyla chyba.

Zleva: Cherry me, Peach Kiss, Quenched, Pink Punch




Já mám z základní řady odstíny Pink Punch, Cherry me, Peach Kiss a Quenched. Všechny čtyři balzámy, co mám jsou moc krásné, musím říci, že balení se opravdu velmi povedlo.

 Co vím tak je několik kolekcí:

 1) Maybelline Baby Lips The Original

 2) Maybelline Baby Lips Dr.Rescue

 3) Maybelline Baby Lips Electro - opět velice zajímavá kolekce, neonové balzámy


Balzámy jsou lehce pigmentované, čekala jsem, že pigmentace bude téměř nulová, ale není to tak. Navíc strašně krásně voní. Co se výdrže na rtech týče, tak je velmi dobrá. Velkým plusem je, že balzámy mají SPF 20. Rty sice nijak zázračně neregenerují, ale na běžné každodenní mazání postačí.





BL ale jednoznačně doporučuju, už právě kvůli výdrži a taky kvůli tomu, že nejsou tak hutné a na rtech tedy nepůsobí těžce, to například dělají Love Lips, které jsou u nás k dostání jako náhražka Baby Lips.

Výběr je velký, cena bezvadná, lze udělat jemné i silné barevné nalíčení. Doporučuji ! ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji ! :*